Het inslaan van winterkleren kan beginnen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Kramer - WaarBenJij.nu Het inslaan van winterkleren kan beginnen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Kramer - WaarBenJij.nu

Het inslaan van winterkleren kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 December 2013 | Nederland, Groningen

Over precies een maand staat mn koffer wederom klaar, deze keer om voor 5 maand naar Zweden te gaan. Na bijna een jaar weer in Nederland te zijn geweest begon het toch wel weer te kriebelen en gelukkig bood mijn Master opleiding (DD International Financial Management) de oplossing.
Ik was voor het gemak maar even vergeten wat een geregel er allemaal weer aan vooraf gaat voordat je weg kan. Papieren naar de DUO, Vodafone, GUF, de inschrijving bij de universiteit en de inschrijving bij de Zweedse Housing Office zijn allemaal op de post.
Afgelopen week kreeg ik te horen dat ik een kamer toegewezen heb gekregen in Kantorsgatan 4 dat is een studentencomplex met 168 kamers dus dat wordt vast een gezellige boel. De kamer is 18-19 m2, gemeubileerd en met eigen toilet. De keuken en douche zijn gedeeld. Ik ben blij dat er alvast een kamer voor me klaar staat als ik aankom!
Ik vertrek 17 januari 2014 naar Uppsala om daar samen met al mijn studiegenootjes uit Groningen een deel van de opleiding te gaan volgen. Stiekem hoop ik dat ik net als in Spanje ook nog wat vrije tijd over heb om Zweden te gaan bekijken en citytrips te maken.
Net zoals de vorige keer zal ik jullie hier op de hoogte houden van mijn belevenissen in het hoge noorden (eens zien of er echt niet iets boven Groningen gaat ;-) )
Nu nog even een maand genieten van mijn Groningse studentenleven, shoppen voor dikke winterkleren en mn tas inpakken!

Xxx Kirsten