De eerste week - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Kirsten Kramer - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Kirsten Kramer - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

07 September 2012 | Spanje, Zaragoza

De eerste week is alweer voorbij, het ging erg snel en is allemaal goed verlopen. Ik voel me al helemaal thuis! Zaragoza is een erg mooie stad, de kathedraal "El Pilar" en ook het park "Parque Grande" zijn zeker een kijkje waard.
Maandag had ik de intake test voor de Spaanse cursus, die was best pittig want we moesten 3 brieven in het Spaans schrijven. Ik heb geen idee in welk niveau we geplaatst zijn want dat is niet echt genoemd. Ik zit in groep 5 van de 8, en 1 zijn de beginners dus 5 is volgens mij best wel oke :). De cursus is intensief, wat inhoud dat afgelopen week en ook komende week elke (werk)dag lessen zijn van 9-14 uur en van 16-17:30. Lange dagen, maar ik heb wel het idee dat het elke dag beter gaat en al wat natuurlijker wordt om in het Spaans te gaan praten en schrijven.
Dat was het voor nu, hasta luego!

• 07 September 2012 - 22:05

Tineke Kramer:

Hallo Christina,
    Mooie foto's dat kun je ons allemaal mooi laten zien als we langskomen. Fijn dat je je al lekker thuis voelt in Zaragoza. Nog even en je hebt straks een spaans accent. Ik ga de weken aftellen tot we jou bezoeken. Heel veel liefs pap mam en Tibor

• 08 September 2012 - 08:29

Opa En Oma:

Hallo kirsten wij hebben je verslag gelezen mooi dat het zo goed gaat 5 is goed hoor.het weer Is hier goed. Mooien prenten waren dat. Ik stop er mee geniet van het weekend een beetje rustig aan. De groenten van opa en oma.

• 08 September 2012 - 18:33

Oom Jan En Tante Jelly:

Hallo Kirsten,
    Al weer een week voorbij.
    Dus je had een drukke week met je spaans leren.
    Mooi dat we zo op de hoogte blijven.
    Prettige weekend toegewenst.
    Groetjes TanteJelly en Oom Jan.